225 Plikt (22/365)


225 Plikt

Diskplikten!

Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2015, Januari. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 225 Plikt (22/365)

  1. Ingen rolig plikt, men blir fint efteråt. Bra tolkat.

  2. Pysselfarmor skriver:

    I Lappland gillar jag att diska – har så vacker utsikt där ;-))

  3. obontjillevippen skriver:

    Snygg närbild på något man ser varje dag. Hade du inte skrivit vad det var, hade jag ändå inte sett det. 😉

  4. kerlund74 skriver:

    Sant, så sant. Det var en bra tolkning och fin bild.

  5. 365sussa skriver:

    haha rolig lösning på temat! Saker man inte tänker på är ju fascinerande egentligen!

  6. BatongAmanda skriver:

    Ahh är det en plikt okey för min Gubbe själv sätter jag på skygglapparna och tar det när lusten faller på(därför jag gifte mej med honom snabbt)! Läcker närbild med skönt ljus!!! Kram ;D

Kommentera

