116 Inlagd (365/365)


116 Inlagd

Ljusslingan är inlagd i pepparkakshuset. Nu väntar vi bara på den inlagda sillen, julfriden och att vara lite lediga tillsammans.
Tack för i år, för all peptalk och uppmuntran. Vi ses nästa år.
God Helg på er alla!

Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, December. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till 116 Inlagd (365/365)

  1. bergmarkstefan skriver:

    Bra kämpat!
    Du lyckades med 365 även i år!

  2. Elisabet skriver:

    Grattis, sista bilden inlagd! Ha en riktigt skön helg.

  3. Så härligt att ha sista bilden inlagd! Jag har 10 kvar och en av dem är just inlagd… 🙂

  4. Kerstin skriver:

    Så stämningsfullt och fint. Grattis till din målgång och jag önskar dej en riktigt god jul! Vi ses 2015!

  5. BatongAmanda skriver:

    Idag har jag börjat med sillarna den ena blev färdig den andra skall försättas med slutklämmen imorgon så det blir mogna bägge till Julafton! GRATTIS till målgången och kul att du kör vidare
    !!! Kram ;D

  6. ankiforsberg skriver:

    Grattis till målgången. Många fina foton under året. god jul och Gott Nytt År!
    Anki F

  7. Pysselfarmor skriver:

    Grattis till målgången och så roligt att få följa dig nästa år också.
    I år tar jag en riktigt avkopplande jul….lagar inget alls själv…jo gröten till morgondagens frukost, annars har jag köpt allt ….inte ens sillen har jag lagt in. Ovanligt för mig, men känns riktigt riktigt bra!
    ;-)))

    God Jul önskas!

  8. ninalundell skriver:

    Ser hemtrevligt ut. Grattis till målgång och God Jul

  9. Helena skriver:

    Fint pepparkakshus och Grattis till målgången! 🙂

  10. God fortsättning på julen och lite i förväg Gott nytt år!
    Bra jobbat med årets utmaning. Grattis till målgång. Hoppas vi ses även nästa år.

Kommentera

