192 Mustasch (282/365)


192 Mustasch

Och där långt nere i arkivet fanns en Mustasch. Många svåra teman kvar 🙂

Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, Oktober. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till 192 Mustasch (282/365)

  1. lenaericsson skriver:

    ja det börjar bli svårt..
    Lite ont om tid har det blivit för mig också, men jag kommer kanske starkt på slutet. För dig går det bra i alla fall!

  2. Den är jättesvår för mig.

  3. Kerstin skriver:

    Tur att det finns ett arkiv att leta i:=) Svårt tema som jag undrar hur jag ska kunna fixa. Sambon ställer inte upp så jag får väl försöka klura ut nåt annat.

  4. Pysselfarmor skriver:

    Gläder mig åt att han har en mössa från Kittelfjäll ;-)))))

  5. Elisabet skriver:

    Ja, det här är ett knepigt tema. Tror inte att maken ställer upp.

Kommentera

