171 Lysande (164/365)


171 Lysande

Bild | Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, Juni. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till 171 Lysande (164/365)

  1. Så läckert. Först trodde jag att det var åska, men sen blev jag osäker. Vad är det?

  2. Kerstin skriver:

    Visst är det en blixt du har fotat? Sån tur och vilket fint foto. svårt att fota blixtar.

  3. ScienceHelena skriver:

    Så läckert att du fångade blixten på bild! 🙂 Jag har försökt flera gånger utan att lyckas.

  4. E-Vienna skriver:

    Du var tydligen på rätt plats & rätt tid! Bra fångat.
    Har inte haft någon tur när det gäller att fota blixtar… Åskvädren brukar vara över innan jag hinner ställa upp stativet. 😉

  5. bergmarkstefan skriver:

    Kamerainställningar?
    Vore kul att testa själv! Misstänker att lång slutartid och kamera på stativ behövs?
    /SB

  6. AC skriver:

    Så fint, jag har försökt men inte lyckats. Önskar mig ett liknande kort.

  7. Pysselfarmor skriver:

    Snyggt och det nästan hörs hur det sprakade vid den elektriska urladdningen!

  8. en lisa i livet skriver:

    Riktigt snyggt!

  9. ankiforsberg skriver:

    Häftigt! skickligt fångat 🙂
    Anki F

  10. ninalundell skriver:

    Häftig bild

  11. C.J. skriver:

    Så häftig bild! Drömmen är ju att fånga blixten på bild. 🙂

  12. BatongAmanda skriver:

    GRATTIS!
    Har tyvärr inte haft sånt åskväder här! Skulle vara
    så kul och hoppades förut men de var så få och långt’
    mellan gångerna! Underbart å så bra trots ”frihand”!!!
    Kram ;D

Kommentera

