14 Balans (78/365)


14 Balans

Bild | Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, Mars. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 14 Balans (78/365)

  1. E-Vienna skriver:

    Ja, det bör man nog ha! Inget för mig…

  2. Pysselfarmor skriver:

    Jag har aldrig testat, men det anar jag…..det är lika bra jag låter bli och håller mig till ”vanliga” utförsskidorna.

  3. Sylvia Mattisson skriver:

    Inte ens någon mening för mig att testa men det ser kul ut 🙂

  4. BatongAmanda skriver:

    En av mina favorit filmer skall hon lära sej men det syns inte i filmen att hon står på en
    vagn! Resten är det en stunt som utför det hela! Bara de första tagningarna med omkullramlingarna är riktiga! Håller hellre på med andra snölekar!!! Kram ;D

Kommentera

