305 Tid (33/365)


305 Tid

Förra året var jag usel på att hålla ett bra tempo med att lägga upp bilder. Det blev ett stressmoment och inte så kul att kika in på min blogg för er andra. Ingenting en lång period och sedan massor av nya bilder. Min taktik i år är att tidsinställa publiceringen så att det blir en ny bild varje dag. Tips till nya utmanare.

Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, Januari. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 305 Tid (33/365)

  1. Eva Trillian skriver:

    Det underlättar enormt! Bra tips – hoppas många ser det 🙂

  2. Pysselfarmor skriver:

    Ja det är bra också ur den synpunkten att man kan ”ligga före” i sina inlägg. Man får bättre koll på när man måste börja ”jaga” nya bilder.

  3. Anette Linnea skriver:

    Fin tidsbild 🙂 Tidlöst i svartvitt!

  4. Kerstin skriver:

    En bild som passar superbra till temat.

    Jag schemalägger också mina bilder. Det blir ett mindre stressmoment då om man ser att man har lite marginal.

  5. Evaw skriver:

    Vilket bra tips! Så långt har jag inte tänkt 🙂

  6. Elisabet skriver:

    Fin bild! Tidsinställer också ett antal bilder så att jag ligger några dagar före hela tiden.

Kommentera

