150 Kur (28/365)


150 Kur

Bild | Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, Januari. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till 150 Kur (28/365)

  1. Eva Trillian skriver:

    Himmel, så kallt det ser ut!

  2. ankiforsberg skriver:

    Där vill man inte stå ock kura 🙂 Den blåa tonen i fotot skriker KYLA !

  3. ankiforsberg skriver:

    OCH ska det stå… 😉

  4. Anki skriver:

    Ser väldigt kallt ut!

  5. Kerstin skriver:

    Brrrr ser verkligen kallt ut. Det verkar som om det har snöat i i kuren så jag hoppas att bussen kommer snart.

  6. Anette Linnea skriver:

    Härligt blå kur! Som skyddar lite mot kylan också hoppas jag 🙂

  7. skatanjenny skriver:

    Det ser kallt ut, och vackert! 🙂

  8. Pysselfarmor skriver:

    Den var blå den!!

  9. Anna-Karin skriver:

    Helt underbar liten kur. Snyggt foto!

  10. Pysselfarmor skriver:

    Jag är här och tittar just på den här bilden därför att jag får för mig att det är kuren som står efter Vilhelminavägen ???

Kommentera

