223 Plock (13/365)


223 Plock

Bild | Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, Januari. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till 223 Plock (13/365)

  1. nattsyrransphoto skriver:

    Fyndigt och färgglatt till temat =)

  2. Evaw skriver:

    Härlig och färgglad bild!

  3. Kerstin skriver:

    Vilket härligt plock. Snyggt arrangerad bild och härliga och glada färger. En bild man blir riktigt glad av att se.

  4. Linda Å skriver:

    Håller med övriga, riktigt härligt foto:)

  5. Elisabet skriver:

    Jättefin bild!

  6. Pysselfarmor skriver:

    Men när använder man dessa fina? Bygger man med dem…typ som lego?

    • Multilinkkuber. Jag använder dem i matteundervisningen. Eleverna bygger gärna drömslott eller vapen… Det blir inte alltid som jag tänkt. Jag får i slla fall mycket att plocka😃

  7. Kerstins foto skriver:

    Snyggt och färgglatt, perfekt till temat.

  8. ninalundell skriver:

    Häftig bild… perfekt till temat… kan se hur du mitt i lektionen kom på ah där är ju det temat 🙂

  9. Eva Trillian skriver:

    Läste ditt kommentarsvar till Pysselfarmor. Multilinkuber? Har jag aldrig hört talas om 🙂 De gör sig, oavsett, väldigt bra i bild! (och jag hade nog också hellre byggt slott ;))

  10. Anette Linnea skriver:

    Snyggt och färgstarkt!

  11. Margareta skriver:

    Härligt plock men kommer fortfarande ihåg när de låg utspridda och man inte alltid såg vart fötterna landade. Snygg och bra bild.

  12. Gabriella skriver:

    Vilka härliga färger i bilden.

  13. jeanette skriver:

    Härligt plock

  14. Canon-Ullis skriver:

    Mina elever vill också ärna bygga annat än t ex tiostavar av dem 🙂
    Jättefin bild och kanonbra tolkning av temat, bara synd att jag inte kom på den själv 😉
    Läckert skärpedjup också!

  15. Anki skriver:

    Färgrant plock. Tror säkert matteundervisningen blir mycket roligare med dessa kuber.

Kommentera

