275 Snötyngd (9/365)


275 Snötyngd

Bild | Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2014, Januari. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till 275 Snötyngd (9/365)

  1. Elisabet skriver:

    Snyggt! Svårt tema för mig längre söderut, där det bara regnar och regnar.

  2. ninalundell skriver:

    Tjusig bild. Lyser säkert upp en del med all snö. Här har det regnat hela dagen.

  3. Kerstin skriver:

    SÅ härligt med den de snöfyllda taket. Här saknar jag snön för nu är det bara mörkt och så hemskt halt. Som tur är flyger det lite snö i luften just nu så kanske det blir lite vitt iaf.

  4. Pysselfarmor skriver:

    Härligt! Hoppas det finns snö kvar ”inne i fjällen mot Norge” när jag åker uppåt till gården till påsk.

  5. Evaw skriver:

    Oj så mycket snö! Vilken underbar bild. Jag bor i Trelleborg, längst ner i Skåne och här bara regnar det hela tiden. Undrar just när det ska sluta.

  6. Eva Trillian skriver:

    Snyggt!
    Ser ut att vara liiite an ingens på glid – då gäller det att inte stå i vägen 😉

  7. Janicke skriver:

    Underbart! Å vad jag längtar efter snö.

    Det är knepigt att kommentera här hos dig, och jag tror att det tyvärr skrämmer
    iväg en del besökare. Man måste nämligen ha ett konto på t.ex. WordPress eller Google för att kunna skicka sin kommentar.
    Kan du ”sänka garden” lite och tillåta kommentarer bara med namn, mail och
    URL? (Jag utgår helt enkelt ifrån att du vill ha respons på bilderna.)
    Frivilligt förstås, men ett förslag.
    Janicke / Admin.

  8. Anette Linnea skriver:

    Åh, vad jag saknar snö och ljus! Ditt foto lyser upp i ett grått Göteborg 🙂 Ha en fin helg!

  9. Susann skriver:

    Vackert!!! Undrastro om man får uppleva detta denna sk vinter.

  10. Canon-Ullis skriver:

    Oj, vad härligt med snö! Jag vill verkligen också ha ”det vita guldet”. Bor i Piteå, är van vid snö i mängder den här tiden på året och tycker det är jättetrist med regn och ishalka i januari.

  11. lenaericsson skriver:

    det där påminner om förra året. Vi har fått snö, men inte alls så där mycket! Snygg bild med den grå ladan och all den vita snön!

  12. Linda Åkerlund skriver:

    Läckert med så mycket snö, svårt tema här… Vi har nu iofs fått ca 5 cm snö. Snyggt!

  13. Millan skriver:

    Åh så fint….Får se om vi får så pass mycket snö här i söder i vinter, så det går tolka temat….

  14. skatanjenny skriver:

    Vacker bild! Jag hoppas vi får mer snö snart!!

Kommentera

