83 Fynd (180/365)


20130825-082901.jpg
Under flytten fyndade jag en låda med garn som inspirerar till nya vantar i höst.

Det här inlägget postades i 365 Fotoutmaningen 2013, Augusti. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 83 Fynd (180/365)

  1. Charlotta skriver:

    Vantar kan man aldrig ha för många. 😀

  2. BatongAmanda skriver:

    Annars är det väl tvärtom att man gör fynd åt andra när man flyttar (loppis), hahaa…! Underbar tolkning och visst kan man göra fynd å speciellt om man hittar nya ställen att fynda på!!! Kram 😮

  3. Pysselfarmor skriver:

    Snygga! Jag har suttit i bilen på väg ”ner” till Stockholm idag och stickat på ullstrumpor till min enda granne i norr. Jag har en hantverksblogg också – egentligen min huvudsakliga blogg – välkommen dit http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

Kommentera

